Partnerzy

SAZ – Jest Patronem Strategicznym Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu. Współpracę rozpoczęliśmy w 2008 roku przy organizacji 2. Międzynarodowej Konferencji Fundraisingu. SAZ patronował i wspierał finansowo organizację trzeciej, czawrtej i szóstej Międzynarodowej Konferencji Fundraisingu oraz w ramach 5. MKF, patronatem objął I Kongres Etyki Fundraisingu, który odbył się 14.10.2011 w Warszawie (etyka.org.pl)

SAZ jest międzynarodowym twórcą i zarazem dostawcą rozwiązań marketingowych, baz danych dla marketingu i sprzedaży oraz przede wszystkim usług z zakresu marketingu bezpośredniego. Ponadto SAZ zbudował obszerne bazy danych odpowiednie dla rynków europejskich oraz azjatyckich, które mogą być używane w wielu zróżnicowanych branżach. Więcej: www.saz.com/pl

EFA – Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu od początku swego istnienia jest zaangażowane w prace Europejskiego Stowarzyszenia Fundraisingu (EFA), które wspiera narodowe organizacje fundraiserów w całej Europie. Jako jedyni w Polsce mamy prawo przyznawać fundraiserom sygnowany przez EFA Certyfikat, który potwierdza profesjonalne kwalifikacje i jest uznawany na całym świecie. Patronatem EFA objęte są wszystkie projekty szkoleniowe, konferencje i spotkania organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu.

AFP – Associates of Fundraising Professionals jest organizacją partnerską i współpracującą w projektach międzynarodowych, tj. konferencje, kursy szkoleniowe, wyjazdy studyjne, programy stypendialne dla członków obu organizacji.

Podczas 6. Międzynarodowej Konferencji Fundraisingu, która odbyła się w Warszawie 9-10 maja br. w siedzibie BCC, gościem specjalnym była główna propagatorka fundraisingu w USA, Paulette Maehara, która pełniła funkcję prezesa oraz CEO Association of Fundraising Professionals przez trzynaście lat, aż do przejścia na emeryturę w marcu 2011. Udział w 6MKF był jednocześnie jej drugą wizytą w Polsce.

eprasa.com – Portal jest długotrwałym partnerem PSF, który monitoruje prasę w kontekście wszelkich informacji pojawiających się nt. PSF i fundraisingu. Więcej: www3.eprasa.com

 

 

 

Dzieło Kolpinga w Polsce jest wieloletnim partnerem Polskiego Stowarzyszenia  Fundraisingu  – współpraca trwa niemal od początku powstania PSF i opiera się na obustronnej wymianie wiedzy, doświadczeń oraz organizacji szkoleń i warsztatów z zakresu fundraisingu dla członków i beneficjentów Dzieła Kolpinga. Obecnie wspólnie realizujemy projekt profesjonalizujący małopolskie organizacje pozarządowe pn. „Działamy lokalnie i profesjonalnie”.

Dzieło bł. Adolpha Kolpinga to katolicki związek świeckich, który prowadzi szeroką działalność na rzecz osób najbardziej potrzebujących wsparcia, w szczególności osób bezrobotnych, młodzieży i dzieci. Zgodnie z zasadą naszego patrona „pomocy dla samopomocy”, stara się nie tylko zaspokoić najpilniejsze ich potrzeby, ale przede wszystkim poprzez udzielaną pomoc angażować potrzebujących w aktywne rozwiązywanie własnych problemów, wyzwalać w nich inicjatywę i stwarzać im możliwości do dalszego samodzielnego działania.

Obecnie organizacja zrzesza około 470 000 członków działających w około 5 800 Rodzinach Kolpinga w 61 krajach świata. W Polsce istnieje niemal 50 stowarzyszeń „Rodzina Kolpinga” tworzących Związek Centralny Dzieła Kolpinga w Polsce, liczący ponad 1000 członków.

SMSAPI - Masowa wysyłka SMS

 

SMSAPI to platforma do masowej wysyłki SMS, stworzona przez firmę ComVision działającą w branży internetowej od 2004 roku. Pierwotnie pełniła funkcję systemu wspierającego sprzedaż i obsługę klienta w sklepach internetowych, informując kupujących o statusie ich zamówienia bezpośrednio na telefon komórkowy. Z powodu dużego zainteresowania naszymi usługami, od połowy 2007 roku, rozszerzyliśmy jej funkcjonalność, umożliwiając naszym Klientom samodzielne korzystanie z platformy i przeprowadzanie własnych kampanii marketingowych i informacyjnych.

Od tamtej pory stale rozwijamy możliwości naszego serwisu i ciągle zwiększamy jego funkcjonalność, dodając nowe rozwiązania ułatwiające prowadzenie personalizowanych kampanii SMS. Obecnie z naszych usług korzysta kilkaset sklepów internetowych oraz kilka tysięcy firm. Tylko w roku 2014 nasi Klienci wysłali ponad 280 milionów SMS-ów, a liczba odwołań do naszego API przekroczyła 500 milionów.

Funkcjonalność platformy SMSAPI umożliwia:

• Masową wysyłkę wiadomości SMS i MMS – używane w obsłudze klienta oraz w kampaniach marketingowych;

• Odbiór wiadomości SMS i MMS – ułatwiający dwustronną wymianę informacji między firmą a klientami;

• Usługę Short Code – umożliwiająca korzystanie z krótkiego 4-cyfrowego numeru do odbierania wiadomości, przydatna w:

konkursach, głosowaniach, loteriach i badaniach opinii;

• Sprawdzanie do jakiej sieci należy dany numer – HLR;

• Korzystanie z aplikacji „Rabaty SMS” na Facebooku.

Platforma SMSAPI.pl umożliwia wysyłkę powiadomień SMS poprzez interfejs API. Dzięki temu klienci sklepów internetowych mogą na bieżąco poznać status swojego zamówienia oraz szacowany czas dostarczenia towaru. Takie rozwiązanie znacznie ułatwia komunikację i wspomaga zarówno wysyłkę produktów, jak i funkcjonowanie Działów Obsługi Klienta. Przekłada się również na mniejszą liczbę zwrotów oraz konieczności ponownej wysyłki paczek, ponieważ klienci otrzymują dokładną informację, kiedy mogą spodziewać się kuriera.

Funkcjonalny i intuicyjny panel ułatwia zrealizowanie wysyłki w ciągu kilku sekund a dzięki dużej ilości gotowych modułów i bibliotek integracja powiadomień SMS w e-sklepach jest bardzo prosta. Możliwości systemu wykraczają poza standardową wysyłkę, a ponadto umożliwiają również: przeprowadzanie kampanii marketingowych, badanie zadowolenia klientów oraz przesyłania kodów rabatowych.

Obecnie z naszego rozwiązania korzysta kilkaset sklepów internetowych i większość dostawców oprogramowania e-commerce. Jeśli któryś z dostawców nie korzysta jeszcze z naszej platformy, to sam proces implementacji jest niezwykle prosty, a gotowe biblioteki są dostępne na stronie SMSAPI.pl

Platforma SMSAPI, poza ułatwieniem obsługi klienta, umożliwia również przeprowadzanie wielkokanałowych kampanii marketingowych jako główny kanał dotarcia do użytkownika, bądź wsparcie innych narzędzi komunikacji.

Obecnie nad SMSAPI pracuje 30-osobowy zespół, którego główną część stanowią programiści i specjaliści od obsługi klienta. Główna siedziba firmy mieści się w Gliwicach, którą wspomaga oddział terenowy w Warszawie.